torek, 26. februar 2008

Ptuj - nadaljevanje

Nadaljevanje Ptuja, tokrat podnevi.

Nočno čakanje na lepo Luno ni bila prav pametna izbira. Nisem niti vedel, da me zebe, danes sem pa že drugi dan kot povožen burek (O, ja, vem kako je! De, de veste! = Coldrex reklama).

Po dolgem času sem se počutil kot v vojski na straži (izmena od 2 do 4 zjutraj). Občutek, ko ne veš ali se ti bo kdo prikradel za hrbtom...grdo. Čeprav ni bilo nikogar (razen 2 zaspanih račk, ki so bolj prestrašile mene kot jaz njih) in sem kar konkreten ded'c, priznam, da sem se počutil neprijetno. Veter, šušljanje trave v noči, med gozdom in reko ob polni Luni, ustvarijo pravo vzdušje za grozljivko. Manjka samo še značilna muzka...in: "bež'te noge, posraću vas!"

Podnevi pa vse zgleda bolj miroljubno, spokojno in kar otožno. Tudi podnevi je Ptuj zelo lep in malo manj pust kot ponoči. Dokaj sem bil impresionaran, da iz starinskih, obnovljenih uličnih svetilkah ne visijo kabli, kot to lahko vidimo v drugih mestih. Bravo mesto Ptuj, skrbite za detajle.

Sprehodili smo se še do gradu, ki je prav tako lepo vzdrževan, pogled navzdol ni slab, na misel mi je prišlo, kako so od tu nekoč opazovali prihajajoče horde Turkov. (Na spodnji sliki je simuliran pogled zakajenega Turka na Ptujski grad!)

In potem zagledaš detajl, ki ti pove, da se je tu čas ustavil v davni preteklosti. Jeklo je verjetno nema priča spletk, ki so se takrat dogajale ali pa mogoče kakšnega krvavega dogodka, ki se je zgodil ravno tu, pred kolesom vodnjaka...

...morilec pa je pobegnil po teh istih kamnih, ki jih danes tlačim.
Med temi stebri se je nekoč vila tančica grajske gospe, ki je gledala odhod svojega moža v boj s Turki.
Ker sem ugotovil, da je že 5 minut do dvanajste, sem se vrnil v sedanji čas 11:55 (ZULU) in smo se vrnili dol v mesto...

...ob Dravo in h galebom, ki so pustili reki, da jih nosi 500 m, potem so vzleteli, poleteli tik nad gladino 500 m nazaj, pristali in ponavljali postopek v nedogled. Takole je zgledal nizki let iz obale...

...takole pa z mostu. Elegantno, spokojno jadranje tik nad gladino vode.

4 komentarji:

CrniSC pravi ...

J, uč pa imaš. Zobniki so hudo dobri. DOF pa še vedno znaš uporablajt.

PS
Pa dej odstarni tisto črkvajne pred kometiranjem.

Anonimni pravi ...

Ja, Stane - tvoja želja - moj ukaz. Je odstranjeno.
Moderatorka

KoBra pravi ...

Ej, sploh nisem vedel, da imam kaj vklopljeno...

Žiga Gričnik pravi ...

Zelo prijetne fotografije, mi pa zadnja ali mogoče zadnji dve najbolj izstopata