nedelja, 15. marec 2009

Začetek enega projekta

Tu je nekaj slik, ki sem jih posnel včeraj, v soboto in so stranski produkt osnovnega namena tega slikanja. Pripravljam serijo fotografij, ki bo obsegala kar nekaj oseb. Če mi lahko pomagate, bom vesel, ker iščem sledeče: 3 dedke in 3 babice (70+), 3 očke in 3 mamice (30+), še 3 mladeniče (18+), 3 fantke in 3 punčke (3-5 let). Vse to moram poslikati po skupinah in mešano, čaka me kar precej dela, predvsem usklajevanja terminov in lokacij za snemanje. Torej, če imate predloge in poznate ljudi, ki bi lahko sodelovali...

Slike bodo pokazane na mednarodnih razstavah, če pa bo teh fotografij toliko, da naredim samostojno razstavo, potem se bo tudi to zgodilo. Kar sem si zamislil, nisem še nikjer videl in globoko upam, da to še ni nihče naredil.

BTW, slike, ki so tu objavljene nimajo nikakršne povezave z zamišljenim projektom...

Uživajte!

Na slikah so Manca, Lidija in Anja, ki so se zelo potrudile (hvala še enkrat). Fajn smo se imeli, pa še se bomo!

3 komentarji:

alanob pravi ...

Saj fotke niso slabe, ampak za razstavo izgledajo tako, kot da so pobrane iz iStocka, kar mi ne daje občutek nekega umetniškega dela.

KoBra pravi ...

Alan, te so stranski produkt, fotk za serijo ne bom objavil, dokler serije ne zaključim.

Ja, te res zgledajo kot za iStock in najbrž bodo za ta namen.

alanob pravi ...

Ok, pustimo se presenetiti ;).