četrtek, 6. marec 2008

Modeli, ideje

Tu je nekaj starejših fotk z modeli, ene so nastale na delavnici Digitalne Akademije, druge z mojo sosedo Sašo. Šlo je enostavno za preizkušanje, če znam puncam povedati, kaj želim na fotki imeti. Včasih rata, včasih ne.

Njenega imena se ne spominjam več, hitro se sporazumeva s kamero in zelo dobro zgleda. To je iz delavnice DA leta 2005, spomnim se, da je bilo 35 stopinj, teh objektov ni več, sedaj tam stoji Bauhaus. To je tudi bila moja prva izkušnja pri slikanju z modeli, danes bi lahko naredil mnogo boljše fotke kot takrat. Kilometrina pri fotografiranju JE pomembna!

Njen vogal
Izredno lepa postava, odhod v svetlobo, od 10 posnetkov, mi je samo ta bil všeč in to zaradi njenih las.

Na koncu predora

Mateja. Ko sem jo le prepričal za ta skok, mi je v hipu ko je doskočila, bilo žal. Punca si je skoraj zvila gleženj. Saj veste: skoki, visoke pete, kamenčki in ostala nesnaga po tleh.... Malo je manjkalo, čisto zares.

Foto finiš
Malo drugače je bilo z mojo sosedo Sašo. Luštna, zgovorna, izzivalna in... gibčna. V baletkah na detelji skoki niso tako nevarni. Pri fotkanju je asistirala (držala odsevnik) moja draga, ki je tu včasih moderatorka in glavni krivec, da imam blog.

Lastovka

Ni montaža, Saša skoči kot Marko Milič!

Visoooko
Še en portretek za zaključek današnjega prispevka.

Skuštran portet

In lahko noč, vsem, ki greste zdaj spat.

3 komentarji:

Žiga Mihelčič pravi ...

men se zdi da so ti odlično ratala:)so mi zelo všeč:)

Anonimni pravi ...

Tretja mi je zelo všeč.

Unknown pravi ...

Zadnja je bombastična! Drugače se pa popolnoma strinjam s teboj, kilometrina pri fotografiji je zelo pomembna. Upam da še objaviš kaj takšnega, ker ti zadnji portreti so zelo dobri.